realitikan fakta atau derita... | Bally.Da.Shoe

Sunday, October 24, 2010

realitikan fakta atau derita...


Gigih membina istana diudara, hanya mampu sedut dan kemudian hembus...tak bisa disentuh


Aku terbaca dekat fb memberku... Sekali baca agak pedih..2 kali baca terlebeyh lebeyh pedih pulak... huhu


Membayangkan sesuatu yang gah gah...namun hanya gah dibayang tanpa sedikitpun dianjak agar mendekat. Aku... pembayang yang ampuh... pencerita yang gigih... namun pembayanganku tak terlahirkan... Apa aku tidak punya keyakinan diri ? mungkin saja itu


Bisa saja aku merialisasikan imaginasiku... jika itu kebutuhanku... namun imaginasiku itu sudah banyak menimbulkan masalah... Apa bisa lagi dilahirkan? Akal sarat mentafsir pelbagai persoalan berbaur kehidupan... Kemungkinan2 yang bersepahan dibawahnya payung kewarasan senantiasa saja ingin direalisasikan namun jika itu pencetus permasalahan, mengapa saja ia direalitikan...

p/s: Aku boleyh berusaha menjadikan setiap impianku itu nyata... namun semua impian aku terlihat tidak nyata

+biarjasajadikenangan+



1 comment:

Fizah Amaryllis said...

hg pny ayat ni kn. A.samad said pn kalah la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...