Kau Obses!! | Bally.Da.Shoe

Friday, October 22, 2010

Kau Obses!!

Kemaren mungkin aku sedikit besar
Tapi tidak hari ini...
Kemaren mungkin aku sedikit tenang
Namun tidak hari ini...


Hari ini aku kecil...kecil dengan kudratku. Aku hanya mampu melihat sambil menidakkan.Persetan kau hati... Apa aku berbuat jahat pada kecilku sehingga aku beroleh kau. Wahai hati... kau gemar mentafsirkan perkara2 yang membebankan. Kau obses merenggut segalanya dari aku. Sesungguhnya kau tahu kekuatan jasad itu letaknya pada hati yang perkasa.


Namun taksiranmu tidak selalunya bercanggah. Cuma kekadang saja tersasar dan itupun tidak jauh. Wahai hati... biarpun kau kejam padaku...meskipun kau paksa aku menerima hujah2mu... Aku tetap kasih akan dikau... kerna menjadikan aku seorang insan yang masih punya hati..

+biarjasajadikenangan+

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...