Pampers pun susah nak salin~ | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Sunday, October 3, 2010

Pampers pun susah nak salin~

Dah lama ada dlm draft aku...cuma xperasan belum siap... patutnya dipost pada 3Mei2010... Ada seseorang bertanya pada aku "Lelaki suka perempuan yang macam mana" Soalan dh standard Oxford dah.... Semput jgak nk jawab...

Yang namanya lelaki itu nafsunya cuma satu, wanita. Tidak seperti wanita yang punya sembilan nafsu. Jesteru itu pengertiannya luas banget. Ada cowok [lelaki versi endon] yang melihat tampangnya [rupa], ada yang melihat uangnya [duet], dan ada juga yang melihat perilakunya... huhu banyak lagi la, cuma tangan udah kebas mawu taip ... :P Disini aku beri 2 bentuk pandangan
[pandangan A]
Bagi mereka yang melihat tampangnya itu, mereka ghairah mengejar cewek2 hot yang meletop mcm mercun 24 das. Bagi mereka "Banggenya aku sebab awek aku cun...biar muka pecah kapal tapi awek pecah panggung".Bagi yang melihat uangnya pulak, penampilan tak penting... "huh takpe... muka bleh tutup dengan plastik...janji duet dia bersepah... dah dapat banyak duet aku carik la yang hot2". bagi yang lihat perilakunya... "hmm ok la ni...biar tak cun tapi perangai ok... kurang2 bleyh la jaga anak2 aku. Kalao nak keluar aku solo je la..."

[refleksi pandangan A]
Yang melihat tampangnya, "Aku cari yg lawa2 supaya aku lebih menghargai dye, sayang lebeih sket~".
Yang ,melihat Duetnya, "Hmm pasangan kaya senang sket nak bederma... Tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima..."
Yang melihat perilakunya, "Walaupun tak lawa...takde uang...tapi pekerti baik....sejuk mata memandang..."

So, korang pandang la sendiri...apa yang aku nak cakap kat sini...banyak sangat klasifikasi2... Setiap orang berbeza pendapat... Kalo aku plak...tak mo pikir lagi....kenfius... Esok nak menikah hari ni baru pikir... (^^,)y
p/s: buat pilihat yang terbaik...jangan 'asyik' nak berkapelan saja... kapel bukan mcam salin pampers~

+biarjasajadikenangan+



3 comments:

mohamadfbi said...

aper kena mengena pampers, lelaki, wanita, dan cara memilih pasangan?

neoeija said...

nta, ape kaitan pampers ngan post ni? konpius betul...

Bally Da Shoe said...

just nk pastikan jgn tukar pasangan mcm tuka pampers.... itu je... x ktrlaluan kot... mngkin cntoh yg x sesuai...sorey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...