Bally.Da.Shoe: July 2009

Rakan BlogKu

Wednesday, July 29, 2009


All 15th college students please evacuate these facilities immediately!

H1N1 punya pasal la.... Semalam sedap2 sidai baju tiba2 siren kecemasan kolej b'bunyi...nyeeeeeeeeewww~ Semua blok perlu dikosongkan sebelum 6 petang... Apa lagi.... Jalan dah xnampak dah...penuh dgn kereta...mcm pelarian perang ja. Kita semangat2 nak belajar dye suruh balek lak...Boikot H1N1....


p/s : Lecturer kata virus H1N1 tak terok sangat. Virus B1N1 lagi terok...Wakaka~


+biarjasajadikenangan+

Thursday, July 2, 2009

Semalam yg lebam~



bluekkk~ sadis...




Semalam Pertandingan pancaragam Negeri Kedah..... Calon2nya adalah...Kolej Sultan abdul Hamid dan jirannya yang tak pakai seluar iaitu Sultanah Asma skool....memang saingan tradisi nih...tapi saingan sihat la....




Adeyh....saja nak berblog crita kesedihan sket... Semalam punya la excited nak g tgk band.... Disebabkan trafik jeeemmm~ kami (bali, topek, azzahari, kuya, kerry) dpt masuk stadium pkol 8.50....masa tu band Asma baru mula maen...huh kesesakan maknusia berlaku.... ramainya penyokong.... nak tengok pon susah...so apa lagi guna jalan tikus la...haha dapat jgak tgk... mmg sedyh la bila band KSAH maen.. rasanya tak macam dulu sudah.... Band nampak trok sangat.... nampak berterabur.... bunyi x best.....kesimpulannya saya kesal... huhu then keputusan diumumkan....juara military band adalah Sultanah Asma Skool... adeyh dah agak dah....sadis btol...tahniah buat mereka...KSAH cuba lagi pliss....




Apa-apa pun i'm still a collegian....huhu usaha lagi tahun depan KSAH....huhu kita kalahkan jiran kita yg tak pakai seluar nih...huhuhu....




p/s : usaha tangga kejayaan sbb practice make perfect~




+biarjasajadikenangan+


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...