Persidangan anak2 jati bunian~ | Bally.Da.Shoe

Saturday, October 2, 2010

Persidangan anak2 jati bunian~


ok la kan...


Smalam ada parti sang2 bunian dan bunianan dekat tepi tasek... Aku dijemput [ekceli kna bli kupon] Malam tu semua bunian2 datang pakai pakaian kilat2... Wah meriah... Ada bunian kecik...bunian besar...bunian lonjong...bunian ketot pun ada. Pendek kata meriah la.

Huhu aku sampai ke istana bunian jam 8.25 pagi [waktu bunian] bajet awai la sampai...tengok2 bersepah jer bunian2 lapar dah brkumpul...aisemen ni komfem dapat jilant tulank ayam jew... Tetiba jew gendang diraja dipalu. "Mengumumkan ketibaan tuanku Raja Bunian" Semua orang bangun termasuk aku... Selepas Semua kerabat bunian masuk ke singgahsana... Para bunian dibenarkan berjamu selera... Dengar je titah keramat tu...aku within split second dah ada depan ratusan ekor satey yang berpeluh2 akibat terkurung dalam peti... Hajat dihati nak rembat banyak...tapi dapat 5 cucuk jer... dalam hati "ini jer....!!" tapi luar hati (^^,)y [muka stok senyum sampai telinga] Lepas tu aku terus godam satey tu sampai bersih... dan seterusnya lah...hihi
Then lepas tu ada sesi bermain bunga api... cahaya bunga api silih berganti memanah muka2 orang femes!!! aku tak la...luar kategori HOT~ Banyak jugak bunga api yg ditembak malam tu... ber gig gig... [gig + gig = 2gig] pandai jgak aku mengira...huhuhu. Malam semakin rancak dan orang pun semakin leka bermain bunga api... Tiba2 tuan puteri bunian datang tampar kaki aku... dia kasi watikah yang berisi 2 perak [1 perak = 1 ringgit]. Aku nampak mcm kanak2 ker...huhu xpe la dah orang kasik...huhu Then sebelum balik dapat jgak aku berbunga api dengan puteri bunian berusia 60 tahun [ 60tahun bunian = 6tahun manusia]. Ok lah pada takde... huhu sampai sanun saje lah pengembaraan seribu satu bunian aku....lpas tu masuk tido mngantuk...ZzZzZ~
p/s: berbaloikah mkan satay utk 3 perak?? (^^,)y

+biarjasajadikenangan+

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...