Bentuk muka dan badan **lelaki sahaja mungkin** | Bally.Da.Shoe

Wednesday, October 5, 2011

Bentuk muka dan badan **lelaki sahaja mungkin**



Seronok pusing2 dengan cik gugel tadi terjumpak plak info yang agak best ni. I believe it’s for men only. Manusia dicipta dengan pelbagai rupa dan bentuk… dan setiap satunya punya kelebihan tersendiri. Itulah yang menjadikan manusia ni unik. So, jom kenal bentuk muka, jenis bahu dan bentuk dan perkadaran badan.

Bentuk Muka... aku nak explain pun taktau... tapi korang carik lah muka sendiri. Ada mungkin terselit kat mana2. Aku pun tak jumpak lagi muka aku macam mana. Hmmm...

Jenis Bahu terdapat 3 jenis iaitu **sila lihat gambar yah** Kebanyakan orang memiliki jenis bahu 1 dan 3. 2 mungkin banyak tapi aku tak penah jumpak lagi.. ada masa pulak kan aku nak teropong bahu orang. demmm!!


Bentuk Badan... jenis bintang takde ke =P


Perkadaran badan pun ada variasinya. Ada orang yang badan dan kakinya sama panjang, ada orang yang kakinya lebih panjang daripada badannya dan ada juga yang sebaliknya. Menurut satu majalah yang aku pernah baca… tak hengat pulak majalah apa.. tapi katanya orang yang memiliki kaki lebih panjang daripada badannya memiliki personality yang seksi dan sesuai dalam bidang modeling sebab badan mereka sesuai dengan apa jenis pakaian pun.


Postur badan terjadi melalui tabiat kita. Orang tinggi sesetengahnya cenderung mempunyai posture ke-3 (Orang utara cakap bongkok sabut). Mungkin sebab selalu cakap dengan orang rendah tepaksa tunduk2 =P. Tapi…tapi… aku rendah saja tapi bongkok sabut juga =P Postur kedua lebih kepada askar…ye ke… mungkin lah


p/s: still tak jumpa tips meninggikan diri ^^.

+biarjasajadikenangan+

5 comments:

Geng Lepak said...

haha..hang tengah google tips nak tinggi ka sampai jumpa info nie...btw, nice one...huhu

Bally Da Shoe said...

En geng: yup... takde tips semua duet...pembedahan....

KaK LimAh Si SupiR said...

xkan tgi dh bali..dh lpas musim dahh..tuuu laa..dlu xnk mkn calci yummm :P ahaha

Bally Da Shoe said...

Cik kak: makan lah..sampai demam2 sya makan...tp x tinggi jugak.. betol sy makan T_T

InGkLate said...

slm.. nice info.. baru leh tahu bdan aku mcm mn.. bdn aku no dua.. tp kuruskering la..hoho.. bentuk muka xtau.. bab byk sgt kat atas tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...