Tempat Mati atau Mati Tempat ?? | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Friday, November 12, 2010

Tempat Mati atau Mati Tempat ??

Petang ni belek2 tenet terusha pakcik google... Ada satu poster thailand Tajuk Death Place... Tapi kenfius jgak nak tengok Skyline atau Crita neh... berbelah bagi ni... dalam2 sengket pun nk jugak g tengok wayang...stress sangat... So decide nk tnya akak kaunter crita apa best... Aku dgan 4 lagi kawan gerak ke Alamanda... “Skyline 10.45 p.m selling fast”... Tengok cite hantu lah seram sket.

"Death Place" atau Tempat Mati...Bunyik macam seram... crita ni ada empat cerita pendek. Tema cerita ni diambil secara langsung dari berita Thailand yang mengerikan saja. Tema2 cerita pendek tu berjudul - "Kebakaran", "Penjara", "Dendam" dan "Motel Berhantu".
"Kebakaran" bercerita tentang seorang lelaki yang dihantui hantu wanita setelah terselamat dalam kebakaran kelab malam yang meragut nyawa aweknya. Hantu tu serius huduh!!...
Dalam "Penjara" pulak mengisahkan seorang tahanan yang mempersoalkan kewarasan diri dia setelah menyaksikan sel-mate dia menggantung diri. Ini hantu main aci sembunyi... Kalau bayangkan berada ditempat dia....sadis jugak rasa...
Dalam "Dendam", Seorang lelaki pekak yang menjadi pengedar dadah telah membunuh seorang pencuri wanita yang cun di apartmennya. Lepas bunuh, dia sembunyikan mayat wanita tu dalam tangki air diatas bumbung apartment. Lepas tu satu apartment “menjerit!!!”.
Last sekali “Motel berhantu”. Ini yang paling grand sekali.... Kalau tengok boleh tecabut tali perut...Serius~ Dalam cerita ni 2 orang sahabat pergi melanggan seorang pelacur tua. Diorang bawak pelacur tu ke sebuah motel... Disitu semua orang merentap...tersentap...terhempap!!!!! Nak tahu p tengok snirik... (^^,)y tak rugi pun kalo g tgk...bez!!
p/s: Salah yang lampau takkan kekal lampau jika ia mula memburu
+biarjasajadikenangan+

4 comments:

happily Dofin said...

mmg terbaik le cite nie..mmg x sesalan d hati tgk cite nie..ehhe,,
smpai leh trconfuse same ade cite nie seram @ lwk...haha

kerangRebus said...

siyes ke best!woahh!nak nengok!!...ade softcopy tak cite ni?eheee

Bally Da Shoe said...

Cikdofi: hehehe btol kan... cekang perut... haha

Cik Kerang: huhu xde lg... dye bru kluar wyang...huhu

surahim said...

xajak ak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...