Tangan pun luntur ?? | Bally.Da.Shoe

Saturday, November 13, 2010

Tangan pun luntur ??

Hari ini...pagi ini... aku bingkas bangun dan duduk di birai katil... Arghh!! pagi ini masih begitu... Kenapa ya ? Apa yang terjadi sebenarnya... Adakah aku anak terpilih yang telah ditakdirkan menjadi Ultraman untuk melawan raksasa... hehehe~ sedikit sengal pagi neh.

Tapak tangan kananku....semakin hari semakin pucat... kunink pucat... sungguh tidak hensem. Jika dilihat kanan dan kiri...sepertinya tangan aku tidak sepasang. Naseb la tangan kanan dengan tangan kiri masih ditempat yang betul. Aduss... bingung2... Dulu tak la begitu ketara.. tapi sejak akhir2 ni menjadik2 pulak... paling terasa bila bangun dari tidur.... Arghhh!!! i'm wierd...oh demmm!!! mungkin pagi2 darah jalan xberapa nak betul...penink tido lama sangat. [sedap hati]
Omputeh selalu buat cerita kunun2 ada manusia yang separuh baek separuh jahat.. (^^,)y Tapi moral cerita, kebaikan dan kejahatan itu sememangnya sentiasa berlawanan... One goes up and one goes down...
Berbalek pada cerita aku ni, apa nak jadi neh... Rasa2 ada tak orang nak kawan dengan manusia tapak tangan laen2 kaler...huhu i'm just wondering...tangan pun boleh luntur warna ka ??

p/s: runsing jugak kadang2 tapi relek sudah...
+biarjasajadikenangan+

15 comments:

Lurunna said...

esk bangun jadi otomen...haru! haha

Bally Da Shoe said...

hahaha.... siap dgn tanduk sume... mmg class...haha

fairyflower said...

anda ni trlalu unik kdg2 sampai susa nk phm..hehe..

Bally Da Shoe said...

ye ae... maaf klau itu mnyukrkn... ^^,

surahim said...

bgus la tu..
laen dri yg laen..^_^

fairyflower said...

tak mnyukrkn pn..mmbuat rasa lebih nk mndalami..advnture!

Bally Da Shoe said...

hahaha... klakar btol ko(encek/cik) ni fairyflower... (^^,)

Aisyah said...

sahabat sejati tak memilih sahabatnya melalui ciri luaran semata2.sahabat adalah orang yg boleh menerima kita seadanya walau macam mana sekali pon keadaan kita...cehhh poyo ja ayat... hahaha bukan senang nak dapat kawan unik2 nih..so, don't worry..

Bally Da Shoe said...

erk... haha unik la sangat... dh mcm tangan vampire dah..huhu

Aisyah said...

hah cepat pi isap darah, kasik merah ckit~! hahaha...

Bally Da Shoe said...

haaa... btol jgak kan...hehehe siaplah hospital serdang... hbeh la setabung darah mlm ni....hehehe

Aisyah said...

amboi, maleh beno nak cari sendiri, mau yang dh siap ja. hahaha....

Bally Da Shoe said...

darah ni komfem bebas penyakit....xyah tapis2 dah...huhuhu (^^,)y

Aisyah said...

hahaha...ok2. giler terbaek lah planning. ^__^

Cik Bulat said...

seronok jugak ek. warna tangan jd pucat. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...