Salam Syawal!! | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Friday, August 26, 2011

Salam Syawal!!

Pejam celik dah 26 hari puasa... tinggal 2 3 hari je lagi sebelum kita menyambut hari kemenangan bagi seluruh umat islam... Mungkin kita semua bukanlah mujahidin yang berperang demi agama Allah... tapi kita juga berjuang...berjuang mengekang hawa nafsu... itu juga satu perjuangan.. kan...

Sempena entry kali ni, aku sebagai tukang kasut veteran ingin mengucapkan Selamat Hari Raya.. mohon maaf zahir dan batin jika ada tutur kata yang lancang... perlakuan yang kurang senonoh... atau terfikir yang bukan2... tersalah lihat mana yang tak perlu lihat... IM SORRY!!

Moga hari raya ni menjadi permulaan lembaran baru buat kita semua... Aku berdoa agar kecerian hari raya ni akan terus menemani korang sepanjang hayat ^^, Kalau tak kesah tu.. post mai lemang sebatang 2... =P Salam Syawal dari aku dan adek2.. huhu Assalamualiakum!

+biarjasajadikenangan+

3 comments:

Fina said...

salam lebaran cik bally :)
kalau xkesah pos mai singgit dua. heheh ;p

Bally Da Shoe said...

org pos kad raya lah...

niss said...

selamat hari raya =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...