Knapa baju kena mahal?? | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Tuesday, January 19, 2010

Knapa baju kena mahal??


Aku tertanya-tanya.... Kenapa perlu beli pakaian yang mahal2...Berbaloi ke??

Mungkin sesetengah orang rsa berbaloi dan yg lainnya tdak... Sume tu diukur atas kemampuan kewangan... macam mana pulak dengan peminjam ptptn... jpa... Biasiswa MAS (Mak Ayah Saqha)...Sume tu bermain dlm kpale hotak aku neh...

Kalau pipit sama pipit
Enggang sama Enggang
Takkan terbang seiringan
Apa tah lagi nk bkak game....xde can bos~

Kalau kita nk ikot cara orang berada dress up alamatnya jual tubuh la... Bagi aku pakaian neh hanya untuk tutup tubuh n janji kemas... Xperlu la mahal2 sangat (tp yg mampu tu lantak dye la) Kalo korang beli baju 4 5 ratus sehelai pon, kena sodok dengan pisau barai perot... xde kebal punye... Ala macam org beli helmet 3 4 ratus sejibik...Lori langgar kaki ko, still standing ke? Value dye satu jer....BERGAYA!

Ada beberapa reason knape org beli pakaian mahal2:

1. Lobang tandas rumah dye dh tersumbat dengan duet
2. Dah mampu...biar la!
3. Biar papa asal bergaya
4. Sekadar hobi

Kalo kategori 1 no komen...duet dye besepah biar la....kategori 3 ni pnyakit kronik... bergaya punya pasal sampai simpan stok magee utk setahon...Xde pasal~ Kalo ko bgaya sgt pon.... lama2 jgn sampai nk makan pun xde... Ktegori 4 ni pun kurenk.... bnyk lag benda ko bleh kumpul....setem ka, lencana besi ka, penutup botol, kulit kerang...kumpul duit pon cara jgak... Asal baju jgak yg ko nk kmpul....

+biarjasajadikenangan+

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...