Aku ingin pulang | Bally.Da.Shoe

Wednesday, January 6, 2010

Aku ingin pulang


Bila mengenang sesuatu yang lepas...
Kita pasti ingin pulang kemasa itu
Mengubah semula
Kita yang lalu...

Andai aku bisa pulang ke masa itu
Akan ku tebarkan seluruh perhatianku buatmu
Akan ku semaikan kasihku untukmu
Agar kau tidak lagi terluka

Andai aku bisa pulang ke masa itu
Ingin kuukir bahagia diwajahmu
Ingin kurenggut kecewamu
Kulempar jauh dukamu
Ku telan segala deritamu

Andai aku bisa pulang
Tidak ingin ku lihat pandangan matamu itu
Sayu melihatku
Dikala mulut terkelu...lidah membisu

Bila hati ini mula mengerti
Minda tersedar dari mimpi
Mata tertumpu di hati
Semuanya sudah terlewat

Kini kau tiada disisi
Madahmu terngiang-ngiang
Lagakmu bermain di mindaku
Ku ingin bertemumu….
Biar hanya sedetik

p/s: Bila kita sedar semuanya sudah terlambat… Insan yang tak punyai keberanian untuk mengungkap seringkali terlewat mengatakan sesuatu yang penting dalam hidupnya. Malang sungguh insane itu…lebih malangnya bilanya adalah aku~

+biarjasajadikenangan+

2 comments:

Useriez said...

hidup bukan pilihan, namun harus dijalani..

Bally Da Shoe said...

Youp.... tapi yg pedih2 ja tinggai xleyh jalan...ini main merangkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...