Azam Tahun Baru | Bally.Da.Shoe

Sunday, January 3, 2010

Azam Tahun Baru

Sdar x sedar dh masuk tahun baru suda…. Tapi Wi-Fi dekat blog aku neh x baru2 jgak….lembab mcm siput khinzir…Tahun baru bilik baru roommate baru so azam pun kena baru jgak… Azam aku tahun 2010 ni nak study molek, kurangkan stress study, nak senyum banyak2 perbaiki diri… n nk cari awek…hahaha apa punya azam la neh… Aku sebenarny bukan xmo cri awek tp takot xpandai jaga… hahaha kna amek kursus jaga awek neh….

Semester ni subjek aku semua berat2…. 4 kredit semoa… Tapi xpa….lagi susah lagi menarik… ni la masanya nk improvekan diri…..heyya!! semangat neh…. Emmm sbenarnya xde apa dah nk tulis… sebelum ni ada tp dah lupa…. Nanti bila2 aku ingat aku tulis lagi… aku akan terus tulis moga2 semua ni dapat aku baca balik bila aku dah tua nanti…

Ruang study semester neh....

Walaopun kecik tapi still Okay~ hahaha janji dpt study suda....

+biarjasajadikenangan+

8 comments:

fina said...

hahaha..
my room lg shantek r..
=PPPPPPPPPP

::NICE::rar:: said...

hebatnya bilik bali... kemas, x nmpk mcm bilik bujang... hahahaha

kursus jaga awek pun ada ka?

Good luck in new semester...

Cnidaria said...

gud luck bally...
jaga abg mat skali ye...
jgn lupa ajak dia study sama dgn bally...
ok? :-)

TQ..

Bally Da Shoe said...

fina:yela bilik gadis mmg la cantek
nicerar: haha tenks.... bilik bujang la tuh...huhu gudluck jgak
kak murni: okeng...dun wory...nnti bali tengokkan

pudding pie said...

slmat stdy utk new sem!!

tak crowded sgt ke tempat stdy tuh
hehehe

::NICE::rar:: said...

kolej mana sem ni?

Bally Da Shoe said...

Pudding pie: hahaha elemen ketenangan xpe....tp agak jgak sbb sempit sket...huhu
NICErar: Kolej 15 jgak... tawu ka?...

surahim said...

klu la dpt dikekalkn kekemasan blik mcm ni kan bgus...huhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...