Up To Date | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Monday, June 8, 2009

Up To Date




Hari neh ku keluar town....

huhu hari neh ku ikot magee dgn aspa keluar town...Mreka masing berawek so ku kesepian...ngee~ disebabkan kebohsanan jadi ku g ronda2 dalam CP (City Plaza) sambil2 usya prkembangan dunia neh...huhu mcm katak bawah tempurung jer... Hahaha ada sesuatu yg menarik disitu...Ku dan mereka2 sangat berbeza....huhu rupanya ku berpakaian yg sgt kuno...Baru sedar diri neh kuno... Orang lain brpakaian gempak gempok....cakap je apa fesyen sume ada...fesyen londeh sluar, feshen pkai singlet dan bertudung didalam, fesyen seluar kna kelar pon ada....huhu Malaysia boleyhhh...Adeyh...ku cuma berT-shirt kosong berjeans straightcut...huhu x "uptodate" lngsung...naseb tak kluar pakai T-shirt pagoda ...haha. So kehairananku terjawab kenapa azpa berdandan hebat....wah up to date rupanya....Saye neh org hutan je...So rasa mcm nk ubah penampilan la....tp tak tahu cena...ngee~ So kawan2 kalao ada idea sumbang la sket....kesian bali, kuno sgt dah ni....huhu tapi bali pon nk ckp sket kat sini...huhu bali suka org yg tunjukkan dirinya yg sebenar...hmmm kalau nk berpakaian seksi tu biar la betol2... baru puas hati. Maksudnya bukanla berbogel kt situ....cuma kalau pakai singlet 2 xperlula pakai tudung dekat dalam...huhu aneh rasanya...huhu tapi rata2 gadis sume pakai molek2...lelaki pon hebat2....so Malaysia mmg hebat lah....

p/s: marilah kita sama2 saling membantu kearah yg lebih baek untuk meninggalkan apa yg tak baik...huhu Fikirkanlah apa inti dari ayat neh....babai

7 comments:

Tarmizi Abd Rahim said...

pa kaitan ngan gambaq kat ataih 2??

Bally Da Shoe said...

saja gimik...lalala~ ku pon xknai sapa tue...ambek kt tenet ja

myst complicated said...

bali kuno sgt ka?
xdalah..
biasa ja..
trust me..

Bally Da Shoe said...

rasa mcm kune jew...haha

Tarmizi Abd Rahim said...

aku pernah tgk gambaq 2 kat tenet..lam website gaydar.com...
ish2...
truk tol ank..gambaq ambik kat si2...
hak2..

Husnibaby:My Emancipation said...

1 lesson that u shud no about wearing any outfit is...dun think about wearing any latest fashion..think about wearing an outfit that is comfortable, and don need for u to go the the men's room juz to check out on it every 5 mins..wear thing that say u..becoz people always judge a book by its cover..so, wear thing that represent u..asal sedap mata mandang, sejuk ati..sudah..(^_^)

p/s:the rest, sendri mo igt la...

Bally Da Shoe said...

hmmm tp cenak tahu pkaian yg represent kta? hmmm itu la masalahnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...