Cilok dari Deqna Jepun~ | Bally.Da.Shoe

Friday, June 26, 2009

Cilok dari Deqna Jepun~


Bekas kekasih saya - tiada.xsempat pon…
Saya sedang mendengar – bunyi kipas tua brpusing
Mungkin saya patut – siakan report hutan atau tidur trus
Saya suka – bercuti~
Sahabat-sahabat saya – sahabat kepada saya
Saya tak faham – itu dan ini
Saya kehilangan –keyakinan
Ramai yang berkata – jom makan nasi bujang…erk…
Cinta itu adalah – perjanjian (trbaca di koran) ngee~
Di suatu tempat, seseorang sedang – meninggal~ sedey
Saya akan cuba – apa yang saya belum cuba (dadah xmo..xbes)
Perkataan SELAMANYA membawa maksud –tak kunjung habis/tamat/hilang
Telefon bimbit saya – ada keretakan akibat jatuh (xtawu sape buat)
Bila saya terjaga – apa nk buat hari ni??
Saya paling meluat – diekori ( cik mcm mana sy nk pilih baju kalau cik ikot je…saya ni pemalu )
Pesta/parti adalah –sesuatu yang sma maksudnya tetapi lain ejaannya…toink2~
Haiwan yang paling comel pernah saya temui – Tupai…nampak baek!! tp jahat
Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah – Masa kat skolah~
Hari ini – misteri hari semalam dan sejarah hari esok~
Malam ini saya akan – Buat report Kem Hutan….adeyhhh~
Esok pula saya akan – pikir semula lpas bangun tdur
Saya betul-betul inginkan – sesuatu yg infiniti (sama mcm deqna)
Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini– Apsal x ceria nih…
Pusat membeli-belah atau arked permainan – jimat2 la sket….
Makanan Barat atau Jepun? – Makan apa pon xpe….jgn deman~
Bilik yang terang atau gelap? – Bilik yg brdinding cermin….boley tgk bintank~
Makanan segera adalah – kurang selamat untuk badan
Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang–Satgi kta p mkn koeyteaw na sabaq sat…
Siapa yang anda ingin tag: Azpa(hadiah sbelum ke UUM) hahaha….
+biarjasajadikenangan+

2 comments:

alep said...

aram.haha.ank uh-peh-em aku x kata pn.hahaha

Bally Da Shoe said...

laaa adeyk xtawu baca ek meh abg ajar ek... U P M... cuba ulang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...