Hati2... nanti kena tampar... Tuii!! | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Tuesday, December 20, 2011

Hati2... nanti kena tampar... Tuii!!

Huhu at last dapat juga lari dari keramaian manusia.. huhu i hate crowded place. Sebenarnya pagi ni ada Perasmian Bengkel dan Seminar Rekreasi Kebangsaan 2011. huhu aku takde mende pun... menempek ja kat situ buat ramai. Ok enuff!!

Aku nak cerita pasal video kat bawah ni, 2 hari lepas kan ada satu video " Nak Ludah Muka Mahasiswa" yang dah dipost oleh Bukan mahasiswa *rasanya la...* menyampaikan rasa tak puas hati dorang kepada mahasiswa. Er...er... nmpak gaya mcm memang tak puas hati..

"Aku jumpa aku ludah muka kau!!" Aisemen bro...takde ayat murni sikit ker... burung berak atas kereta pun orang marah.. ini kan nak ludah muka orang. rasa2 aku budak tu pun tak biar hang saja2 pi ludah kat muka dia. Kalau boleh aku nasihat sket... tunjuk la sikit ciri2 manusia bermoral. Benda2 macam ni boleh disetelkan dengan lebih rasional... Kau pun penah jadi Mahasiswa *kalau penah la* Cara kau cakap tu macam "dongak ke langit dan ludah". Ok takpe lah tu, mungkin dia marah sangat kot sebab pemimpin kesayangan dia dinodai oleh budak2 tu.



Video 1: Nak ludah muka Mahasiswa

Menurut salah satu akhbar di Bikini Bottom, "berikutan video tak puas hati yang di muat naikkan ke laman youtube 2 hari lalu, sekumpulan "Panglima2 perang" dari Pertubuhan Myspace telah melahirkan rasa tak puas hati mereka pada Pertubuhan Facebook pimpinan Mark Zuckerberg. Berjuta2 ahli dalam pertubuhan Facebook kini dalam ketakutan dengan ancaman tampar dan ludah daripada pertubuhan terbabit menerusi video "KP | Panglima nak ludah muka buku" yang dimuat naikkan ke laman sesawang." - Utusan Bikini Bottom.



Video 2: KP| PAnglima nak ludah muka buku

Hahaha memang ohsem lah video korang. Mimik muka sebijik!! Video ni menyedarkan aku yang myspace maseh wujud *sorey....* Huhu Habeslah kali ni, lawan meludah la korang HAHAHA...

Sebenarnya apa yang aku nak highlightkan disini 2 video ni kelihatan serupa tapi memiliki maksud dan tujuan yang berbeza. Itu saja... hahaha ^^, Maaflah kalau membosankan

p/s: Orang2 sekarang tak makan dengan kekerasan... So tak perlulah kata2 kesat tu semua... kita tegur cara baik..orang lagi senang nak terima **nasihat utk Video 1**

+biarjasajadikenangan+

4 comments:

eryn_abu said...

"aku lapar!"hahaha

Pena said...

kesian depa... jadi pemimpin tapi xsempat masok u... tu jadi pemikiran singkat... bahasa budaya kita... patut kana masok kelas kesasteraan la... huhuh

KaK LimAh Si SupiR said...

ahaha :P

naziyatul fatihah said...

haahahahaha...

kelakar!kelakar :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...