Gay kawen pakai baju Melayu bagai.. FAKK! | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Saturday, December 17, 2011

Gay kawen pakai baju Melayu bagai.. FAKK!


"Pagi yang cerah kini sudah gelap..." Brader mana tah tadi menyanyi pagi2 masa aku turun jogging tadi. **Tengok langit dan hairan**

Bukan nak buat entry kesihatan bagai... sekadar kekesalan dengan anak melayu kita. **secebis anak melayu** Hangpa semua mesti dah baca benda alah ni dekat Utusan kan. Kan? ke tak...

Ni dia ceritanya

Seorang pelajar "Melayu" kita..pelajar perubatan, Arif Alfian Rosli yang dikatakan hilang di Dublin sebelum ni telah menconteng arang kemuka negara. **jap2.. negara ada muka kah** Pelajar tajaan Petronas ni gagal dihubungi sejak 3 tahun lalu.. Sudahlah menghampakan arapan ibu bapa yang nak lihat anak dia berjaya jadi doktot (Doktor) apabila berhenti dari pengajian... lepas tu lesap tah ke mana. Mak ayah hang dah 8 kali pi Dublin cari hang. Cap ayam punya budak.

Bebalik isu conteng2 arang bagai ni, mamat ni dah mencetuskan kemarahan rakyat Malaysia apabila dikhabarkan berkahwin dengan pasangan GAYnya, Jonathan.

WTF... Pompuan banyak lagi bai.. Itu lantak hang lah.. moral hang dah rosak... tapi janganlah nak rosakkan imej melayu dengan berpakaian baju Melayu hitam dan berciuman dengan pasangannya. Aku baru lepas layan 1957 Hati Malaya, jiwa dengah patriotis ni. Nak gay p jauh2... tak perlu nak mention melayu ka islam ka. tahi lembu!! (Bullshit)


20111216-210445.jpg

Nak baju Melayu bagai... jual maruah sendiri sudah... tak perlulah jual maruah bangsa. Ya Allah..kembalikan dia ke jalanMu

20111216-210502.jpg

Bapak kau punya risau kau terjeba benda2 tak elok. Last last itu jugak yang hang cari. Hmm... kenapala semakin ramai orang macam ni T_T Kepada mak ayah yang ada nak mengaji jauh2 kat obersi tu selalu2 la berhubung dengan depa (mereka) tanya2 khabar.. sesekali bagi pedoman dan nasihat apa salahnya. Kita hanya berusaha, Allah yang menentukan.

p/s: Ya Allah.. Jangan kau pesongkan hati kami setelah kau berikan kami pertunjukmu T_T

+biarjasajadikenangan+

7 comments:

happily Dofin said...

menyakitkan hati kot bile bace berita nie..huhu..camni punya org pun ada ke...hukhuk...

nuckuhs said...

hummm...kalo ye pon nak gay jgn la melibatkan maruah agama and bangsa...ape pulak pndgn org luar...terase tempiasnye...haishh~

Hans said...

tu la pasal
pandai akademik tetapi tidak pada agama
doakan agar dia cepat sedar dan bertaubat
kesian dkt mak ayah dia sebab gambar dia terpampang sebesar2 alam dekat internet nih
mesti ramai dah tahu dan kenal siapa mak ayah dia
moga kita semua dijauhkan daripada melakukan perkara yang terkutuk dan memalukan agama dan keluarga ini

KaK LimAh Si SupiR said...

pakai baju melayu xleh bal tuuu

naziyatul fatihah said...

ni kata tak pandaii..
pandaiiii...

nak kata budussss...


oihhhhhh

Bally Da Shoe said...

Cik Dofin: Serius sakit, bab2 menghina bangsa dan agama ni mmg buat org panas ja

nuckuhs: emm sebab nila setitk rosak susu sebelanga. Buat jahat sorang2 sudah kan

Bally Da Shoe said...

En Hans: jrg2 skali hang komen belog cemey aku ni, hmmm aku mmg kesian mak pak dia. dlm utusan siap ckp nama umur semua.. kesian la... mana la nk letak maruah mak pak dia. Anak dh mcm lahanat

Cik Kak: Aa.. pkai la gaun ka kalo nak sangat menikah ngan laki... =P

Cik Naziyatul: mcm layang2... bila tak dikawal dgn tali akhirnya hanyut dipuput badai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...