Kau Lihat aku!!! | Bally.Da.Shoe

Thursday, March 24, 2011

Kau Lihat aku!!!


Hari itu... pasti akan datang. datang bersama awan mendung yang melimpahkan selaut kekesalan ke atas jasad2 yang tidak tahu bersyukur... bersyukur dengan setiap detik yang dipinjamkan.


Aku... Aku merintih sendirian... aku ingin lepaskan. Lepaskan segala kekesalan yang bersembunyi di segenap inci tubuhku. Keluarlah... berlarilah kau dari batang tubuhku. Tinggalkan aku sendirian menghabiskan detik2 pinjaman-Nya. Biarkan aku bermain dengan sisa2 ini.


Adapun aku hidup berbekalkan dorongan dan nasihat, aku sedikitpun tidak meyakini kemampuanku. Aku meragui setiap tindakanku.. Aku tak punya keyakinan diri. Jadi untuk kali ini.. aku akan rebut apa yang aku tak punya... aku akan kejar apa yang aku cicirkan. Aku akan hidup...aku akan terus hidup. berjuang seperti mereka2 yang syahid dimedan syurga

p/s: jika manusia faham manusia yang lain...

+biarjasajadikenangan+

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...