Ohsem!! : Imaginasi pada tubuh manusia | Bally.Da.Shoe

Monday, July 23, 2012

Ohsem!! : Imaginasi pada tubuh manusia

Aku selalu bayangkan satu hari manusia dijadikan barang... Sebab selama ni kita ja jadikan haiwan dan binatang barang2 kegunaan harian kita... waw~ Ok takyah fikir banyak. Layanla gambar imaginasi pada tubuh2 manusia ni. Naisss~ Kalau kepala manusia macam ni, takdak la manusia yang bengap dalam dunia ni... asal bengap ja keluarkan otak servis!
 Sempoi, senang la aku nak sembunyikan lemak2 aku ni... tak yah susah2 nak besenam eh!!

Ini lagi senang, tak payah berus gigi... gigi dah jadi berus... rosak ganti baru ja.

Pakcik makcik yang ada katarak tu senang la... Jimat duit ribu riban.. Asal kena katarak ja tarik keluor je. senang tang tang...

er... ini no komen.... nak kata insang duduknya dekat telinga... hiu3

 
Bayangkan kalau terpijak paku..kaca... Arghhh!! saket T_T

p/s: Macam mana dasyat, advance dan gempaknya imaginasi kita... percayalah manusia dijadikan dengan sebaik-baik kejadian. Kbai! ^^,

+biarjasajadikenangan+

2 comments:

En Tapi said...

haahha.. sweater tuh style! kene cari nih.. haha.

Bally Da Shoe said...

En Tapi: kalau jumpa roger aku sama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...