Successfully shown~ | Bally.Da.Shoe

Saturday, August 28, 2010

Successfully shown~

[pesalah kes melepaskan cakap]
6.45ptg - Keluar dari hutan....xde tangkapan hr neh...sadis
6.50 - Keluar dari Bilek air [selesai mandi] Wangee!!!
7.00 - Muncung Kereta mengeluarkan dirinya dari Hutan simpan.... [destinasi : Bazar] xsempat masak~
7.25 Bunyi enjin kereta menderam didalam hutan [dengan hasil tangkapan bazar]
7.35 Bukak puasa [lewat berbuka ....xdpt pahala lebey pon...kne tolak lagi ada]
7.50 Burp...alhamdulillah


Aku duduk kejap...belek2 lappy on9... baca blog.... then terbaca.... ada orang kata saya trlepas cakap/fitnah/tuduh2... she said i show my self... huhu aku terharu.... 4 da first tyme i successfully show ma self...Yeay!!! Satu kejayaan...


Aku tuduh ke ?.... Satu benda aku blaja dalam Kelas GIS....everytin dat u do..plis print screen. Aku ada print screen sumtin dat can shows dat im not guity... Kalo aku letak tu.... maluw pulak dye... TAK baik aibkan orang...nanti dekat akhirat ALLAH pulak akan aibkan kita... Cuma satu je nak cakap... Even apa pun jantina kita, agama kita, bangsa kita...pliss fikir sewarasnya...kalo boleh rujuk wikipedia ke google ke, or apa2 search engine lah... cari rujukan dan pandangan sebelum meluahkan kata2 or menzahirkan perbuatan...


Awak kemek sikit pun muka awak...saya tau apa awak pikir... dah terconteng dekat muka awak tu.... inikan pula post dkt pesbook... lagi la. yg paling aku tak lupa dye letak "(balasan)"...like im done sumtin wrong... Subhanallah.... Walaupun manusia ni cuma satu species (Homo sapien) tapi ada mcm2 karenah.... huhu kalo awak xpuas hati lagi...mintak je proof tu dkt aku. nanti cek emailkan..haha


p/s: hmmm bally nak nasihat sket... awak ckp la dkt kwan awak tu... Rupa tanpa senyum macam ikan tanpa garam... [ saya senyum...kwan awk ckp muka saya mintak dipancitkan tayar] Senyum satu sedekah...kalo orang x diberi senyum... [jgn cabar undang2 mutlak]

peace (^^,)V
+biarjasajadikenangan+


2 comments:

neoEija said...

chill bro chill, org mcm tu mmg wujud kt dunia ni... tanpe mereka xseronok lak idup ni nnt... xde sape nk buat sakit ati nnt, hahaha~

Bally Da Shoe said...

hmm... btol jgak kan...hahaha x tpikir plak... huhu peace!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...