Kutu mati buhsan!!! | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Friday, August 27, 2010

Kutu mati buhsan!!!


Berblog ditengah belantara... yeay!!! Sapa sangka dalam hutan ada tenet... sapa sangka ada shower....tilam gebu...lampu kalimantang...semOa ada sini..huhu ni la the lost jungle... hahaha

WELCOME to Ayer Hitam Forest Reserve. Ni la satu2nya hutan berteknologi tinggi yang masih hidop sampai hari neh... burung pun maen facebook kt sini (^^,)y



Kat hutan laen korang tengok tikus bawak buah2 manish...kat sini aku tengok tikus galas laptop

Kat hutan laen korang tengok ikan berenang dalam sungai...kat sini aku tengok ikan buat pesta buih~wow

Kat hutan laen korang tengok burung bersiul bunyi macam trapik jga lalulintas...kat sini aku tengok burung dengar Mp3 sambil Karok lagu Jamal Abdillah...

Kat hutan laen korang xnampak orang sedang buhsan...Kat sini aku sumpah bosan!!!!


+biarjasajadikenangan+

4 comments:

kerangRebus said...

bawak bertenang k..

aku nmpak budak utan, rupenye org utan?...ups...hahahak 8_8

Puteri Dyla Qistina said...

sumpah pu3 gunung ledang penah dgr. sumpah bosan? @_@ pernah bace =D

hihi lek ar~ :) pk aktiviti yg best2 untk dibuat, sumpah best pastu! >_<

Bally Da Shoe said...

cik kerang: huhu org hutan versi bulu kurang....hahaha
Cik Pu3:Putri gnung ledang ddk jaoh sgt... kalo x boleyh dtg brmain...haha

En Tapi said...

hahahhah! baly2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...