KeDahKelaTe kitO~ | Bally.Da.Shoe

Sunday, June 27, 2010

KeDahKelaTe kitO~

Hari neh dah berjam2 depn skrin dan maseh tak dpat tulis apa2...lupa habes~ So aku cerita pasal aku kemaren je la

Kemaren aku p warung feberet aku [ koeyteaw sup mak aji], lepak dengan membe2, memandangkan aku pun lama tak jumpa mereka2 itu berberan-beran la crita yang meleleh keluar dari mulut masing2, Ada yg cerita pasal kereta la, 'penang' la. Tengah suam-suam hot bercerita tiba2 semua diam...?! Lepas tu gelak.. HAHAHA!!!

Diorang cakap aku dah tukar slank~ dah murtad kedah.... huuu T_T mulut dah kelu lidah dah keras.... Selalunya orang tukar slank jadik slang KEY EL [org kedah panggey kelumpo~] tapi aku neyh dh jadik kelate~ Berat dah ni.... patut la aku p padang besar beli barang tak dpt diskaun... Arghhh!!! Aku tak mau murtad negeri~~ hahaha
Mungkin hari2 aku dikampus dikelilingi oleh masyarakat "kelateganu". Ini membuktikan masyarakat ini banyak dimana2... Haha tapi apa2 pun I LOVE MY KEDAH... So kepada yang diluar sana tu... belajar molek2 lepastu balek berbakti pada negeri masing2 opsss... tak betoi tu...berbakti pada negara amnya...hehehehe kan kita neh dibawah payung satu Malaysia...mana tumpahnya kuah kalao tak ke payung.... ^_^
+biarjasajadikenangan+

3 comments:

Useriez said...

murtad kedah??
nate nie~

::CIK LYNN:: said...

awk...sori sy rply kt entry yg ni...sal nvel bini aku tmboy ke? 2...bg sy, ok la...gla2 gk...besa la bla pmpn prngai cm boy kn...so, njoy la bc 2...=)

kerangRebus said...

payoh ok gitu..uhu..bhaya ni,..kena balik kedah slalu nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...