Hari neh~ | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Friday, November 11, 2011

Hari neh~

Senyum oh! senyum...


Pagi ni dengan sengal2 badan... aku mengesot pegi mandi segala macam.. bersedia nak pegi kerja.. " Adoyai hari ni mesti hari malang aku"... sampai ja bawah ada 2 orang brader selisih dengan aku... depa tegur (senyum)... Apa kena masyarakat Malaysia hari neh.. selalunya muka sadis macam bini mati.. lalu pulak dkt Pak Guard, Pak Guard tegur *jerit* "Selamat pagi!!!" Terkesima aku... ramah pulak pakcik ni hari neh...

Dari sengal2 badan tadi ni terus jadi cergas... rasa nak senyum ja kat semua orang. Hokay! sapa2 ada kerja lebih2 kasik ja dekat aku...tengah gudmud neh! Enuff merapek..satgi bos aku marah.. Chow dulu ^^. Eh jap... maybe sbb 11.11.11 kowt... hahaha kufarat (khurafat) semua tu.. Semalam korang kitar semula tak... =P



p/s: Satu senyuman yang manis dapat mengubah keseluruhan hari kita ^^. Betul tak?


+biarjasajadikenangan+

2 comments:

Geng Lepak said...

haha..have a great day today...
(o_________0)fespa

naziyatul fatihah said...

mahu senyum juga sama bally :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...