Serius aku tak betul malam ni... | Bally.Da.Shoe

Sunday, October 30, 2011

Serius aku tak betul malam ni...


Ini adalah penulisan mangsa buntut kematu... *aku lupa aku naik bas ke unta tadi*

Apa yang patut aku buat bila nak berazam... aku terpikir2 nak menyanyi lagu Gemilang Jacklyn Victor sambil berdiri atas meja.. nampak macam gigih sket.

Semalam2 tu aku makan nasi sepinggan 2kali tambah... hari ni aku berazam nak makan setengah pinggan saja... tapi 6-8 kali sehari. bab2 makan ni memang gigih aku ni =P

yang lepas2 tu selalu sangat aku tidur pukul 2 3 pagi. Jadi hari ni aku nak berazam padamkan lampu awal... dan selepas tu layan muvee sepam dua..

Kalau sebelum ni aku asyik begolek ja atas katil ternak lemak... lepas ni aku berazam nak berjogging depan cermin... bila aku tengok muka aku dalam cermin...mungkin aku sedar bertapa gigihnya aku berjogging... lagi bagus kalau cermin tu sebelah katil ^^

Mungkin sebelum2 ni aku sedikit rendah. sedikit saja~ hari ni aku berazam nak tulis besar2 "Aku tinggi" dekat kertas mahjong dan tampal dekat syiling... tiap2 malam boleh baca sebelum tido... esok bangun dah tinggi yeaHH!!

SORI LAH... AKU PUN TAKTAU APA AKU TULIH... maybe azam untuk bulan 11 dua ribu11 =P dah sudah tido bye~ @_@

p/s: bab tinggi tu macam dah tinggal harapan saja~

+biarjasajadikenangan+


2 comments:

FinaZulkefli said...

suke ye mkn nasik 6-8 kali sehari. argh tensen =='

Bally Da Shoe said...

^^, hehe sangat suka.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...