Kakak nisan | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Friday, October 7, 2011

Kakak nisan



Menganggur2 ni teringat pulak aku peristiwa masa aku menganggur lepas SPM dulu. Maklumlah orang menganggur... banyak sangat masa. Sampai ada masa tu aku kira berapa ekor semut yang bebaris dekat dinding... gila hape~ *kaitan ke* Okay enuff..

Peristiwa tu memang kelakar bagi aku...tapi mungkin pengalaman ngeri bagi budak-budak tu. Pengalaman yang aku maksudkan tu adalah pengalaman kena usik dengan senior =P mesti semua pernah dengar kan semangat wira. Tujuan sebenar aktiviti ni nak memupuk semangat berani dalam diri pelajar2... tapi disebabkan banyak orang2 yang macam aku ni lah yang membuatkan orang anti dengan aktiviti ni.

Malam tu boleh tengok macam2 jenis orang ada. Yang melaung azan sampai dengar satu sekolah pun ada... yang jadi keras macam batu pun ada... belum tengok yang bertempiaran lagi... tapi aku respek lah ada sorang mamat tu... dia steady je baca surah Al-Baqarah. Tak jadik aku nak ganggu.

**ni lah sepupu makcik karipap**

Dan aku kesian dekat sorang budak tu**budak form1 rasanya...kecik sgt**, lepas dia nampak aku berdiri tepi tiang dia tunduk ja kat situ kaku.. sampai orang kena datang usung. Sadis gak lah aku rasa masa tu. Sapa tak takut kalau tiba2 ada kakak pakai putih bawa batu nisan panggil kau.. Kalau aku pun dah bertiang lari.. Member aku sorang lagi jadik hantu gorilla. Memang ohsem ada hantu gorilla =P

**mana telekung aku rembat pun tak tahu**

Mungkin disebabkan ktorang menganjeng2 kewujudan hantu disekolah yang dah sedia berhantu tu, adalah diantara kitorang yang dah ternampak benda.. termasuklah aku. Tapi semua orang tak nak cerita. Tapi yang pastinya aku dengan kawan aku (wan) Nampak makhluk macam org bersayap macam burung... tapi yang herannya kepaknya Cuma 1. Benda tu merenung ja. Kami pun apa lagi... perlahan2 membelahkan diri lah.. aku pun dah tak ingat mana aku lempar batu nisan tu. Dan lepas tu aku dah tak hengen nak jadik hantu nisan lagi dah... insap dah... dan jadilah aku budak nerd yang Berjaya sampai sekarang **berjaya kah**

p/s: sekolah aku memang banyak hantu pullstop.

+biarjasajadikenangan+

9 comments:

euzzubaidah said...

credit to ur STYLE !

Amelia Ahmad said...

"jadilah aku budak nerd yang Berjaya sampai sekarang" ..nerd ke?ahaha..jom kira smut lg..:P

naziyatul fatihah said...

hohoho....

comel pakai telekung :D

Anis izyan Abd Rahman said...

sume sekolah bnyak antu ! jahaha

Bally Da Shoe said...

Cik euzzubaidah: ^^,mcm xseram je pun style tu =P thnx ^^

Cik Amelia: yer sy nerd yg belum bjaya.. semut hitam dh habis kira... kira semut merah lah =P

Bally Da Shoe said...

Cik Naziyatul: er...er.. mcm jambatan xsiap ja tu =P

Cik Anis: A'a kan, menjadi tanda tanya tu,.. hantu mmg suka skolah rasanya...

KaK LimAh Si SupiR said...

tu laaaa..kene kan org lg..kan ALLAH bayaq cash..ahha

surahim said...

terigat plak kisah antu aras 4 L1 kolej 15.haha..

Hans said...

hahhahahaha
amboi
aku ingat gadis mana lah ayu tadi pakai telekung
rupa2nya ko
hahaahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...