Selamat~ | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Thursday, February 17, 2011

Selamat~


"Selamat jaley saing... Mana demo g kno pandai jago diri... Jange dok wak nayo ko oghe... jange sakit hati oghe... cari rezeki molek... hok paling penting sekali doa saeng2 skali buleyh kijo"

Dewa... Anak jati Kelantan... kenapa panggil dewa ? Sebab dia memang raja tidur... Aku rasa katil adalah perabot yang paling brharga bagi dia. ^^, Hobi dia maen facebook dengan berenang. Teman2 rapat dari bintulu panggi dia Mat cah' , itu aku pun tak tahu apa sebab... dan hari ni member aku ni dah pergi.... masuk keje. Dia dapat jadi penolong pegawai perlindungan hidupan liar, unit gajah dekat temerloh. Seronok tengok member2 dah masuk keje. Aku bila lagi ? huhu
Ada rezeki ada la tu...

Lepas ni kita semua pakat2 bawa haluan masing2... mungkin ada yang akan terjumpa masa keje... Tapi ingat, walau kat mana kita pergi... Kita semua tetap kawan... Mungkin satu hari nanti bila rambut dah putih, jalan pun dah pakai tongkat bagai... tapi bila kita jumpa balik ramai2... kita masih boleh gelak macam dulu2...

p/s: mungkin bila selisih nanti semua dah segan2... semua dah jadi kekok... just ingat, korang tetap sahabat aku...

8 comments:

hazanis said...

kuat demo kecek kelate..huhuhu

happily Dofin said...

walaupn jarak akan memisahkan kita....tp persahabatn x kan putus...segala kenagan itu sentiasa ada...

cik mimiey said...

xsangka org tu pndai keek kelate,huaa!tulis jadilaa,lau kecek.entahlaa,mesti bunyi cam siam kan? kan?ahaaaa,apelaaa!!!

p/s:rezeki menanti anda nanti.be cool!

pakudinding said...

ni org kelantan ke kedah?

*martabatkan bahasa anda?hahahaha!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

ehem ehem, promote sikit, fifiey pun ore kelate.. haha
btw, semoga anda juga turut berjaya dalam karier kelak:)
goodluck goodluck:)

Bally Da Shoe said...

Cik hazanis: huhu kawe kedah sejati tapi sedak kecek kelate ni

Cik Dofin: emm kenangan manis dan sahabat umpama tinta permanent...tak bisa disingkirkan...

Cik mimiey: yg merunsingkan tu, sy dh xpandai ckp kedah =(

Pak Paku:haha ondaway ni....dh mula dpt loghat balek dah

Cik fifiey : laaa kamu org kelate...so suprised...huhu terima kasih doakan sy... anda juga. amin... ^^,

cik mimiey said...

bally:wow ank jati kedah how suprised xpndai ckp kedah nie!!!
jom kecek kelate ngan sy.yeay!!!

Bally Da Shoe said...

^^, entah la... maluwkan negeri ja... sob3... hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...