Esok 14 Februari!!! | Bally.Da.Shoe

Sunday, February 13, 2011

Esok 14 Februari!!!

Esok mungkin hari yang sangat ditunggu2 bagi mereka2 yang bukan islam, khususnya yang sedang bercinta. Aku taknak komen banyak pasal ni, bagi yang muslim...kita sedia maklum kita dilarang menyambut Hari Valentine. Bagi kita... setiap hari juga merupakan hari untuk kita menunjukkan kasih sayang... pada ibu... ayah... saudara... sahabat... org yang lebih tua... jugak pada suami dan isteri (pada mereka2 yang terlibat ) Namun ini tidak sama sekali memberi halangan kepada mereka2 yang bukan muslim dari meraikan hari ini... Kepada mereka.. silakan... raikan dan tunjukkan kasing sayang korang.

Tapi tahun2 yang sebelum ni pun family aku tetap sambut 14 Februari sebagai salah satu hari yang penting dalam perayaan keluarga. Hari itu merupakan Hari Ulangtahun kelahiran kakak aku... Esok genap sudah umur yang ke-24... Serius kaw dah tua~ Huhu aku wish kaw selamat Ulangtahun dan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dalam setiap pekerjaan... Bagi lelaki umur mungkin tak menjadi satu masalah...tapi bagi wanita... hehehe sendiri nilai la... Setiap tahun pun pasti merupakan Hari Ulangtahun Kelahiran yang Ke-18.. (^^,)y

Lagi maw tulis kat sini...

Hari ini aku dengan kawan2 singah makan cendoi Uniten....serius femes!! Memang bertingkat la kiteorang makan. Banyak lagi yang femes kat sana. Mee rebus, Koeyteaw goreng, pasemboQ, Rojak mee, Sup Utara... semua superb!! Tapi hari ni jugakla aku puas mengerang sebab melecur kulit, berjemur kuat sangat...hahaha mcam tak biasa pulak... Yang pasti... serius pedih!!!

Lebih kurang dak 2 gambar ni.... mcm tak sja... =P

sumber: pakcik google

p/s : Esok ada teater...jom tengok~ ‘Orang Baik’ jam 3.30ptg dan ’Syurga atau neraka’ pukul 8.30mlm

+biarjasajadikenangan+

5 comments:

cik mimiey said...

happy besdae kakak awk,ehee:))
eleh perasan umo 18.weks!
atr kc ckit cendol uniten tue.

Bally Da Shoe said...

huhu tenks, huhu gadis la slalu ckp 18 hehehe...
huhu cendol femes cpat habes..kne cepat~ ^^,

cik mimiey said...

weks!perasan 18,gadis lain kata,sy xkata,aahahahahah
cepat?ahah nak nak cendol ttibe lak asenya!

Bally Da Shoe said...

aney...kasik cendoi satu~~
hmm japgi sampai la tu delivery... ^^, owh awk xkata ae... bgus2

cik mimiey said...

ahahaah,yelah,sy xkata,tgk mcm dah tua jer,ahaha,

ahaa,hopefully cendol tu smpai la nati,haaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...