Evans ohh evans... simpati aku~ | Bally.Da.Shoe

Friday, June 3, 2011

Evans ohh evans... simpati aku~

sape lagi yg nak letak lastname 'evans' ?

Tak habes2 lagi cerita pasal adinda evans... korang dah buat dye femes nak mampos... tak baik la aibkan orang...esok2 dkt akhirat Allah aibkan korang pulak. Aku takdelah nak masuk belah sape2... just tak sependapat dengan pendekatan caci marbi ni... silap2 bunuh diri kang budak tu nanti...

cukup2lah cerita pasal budak tu... bila berhadapan dgn orang yg baru meningkat usia...pendekatan yang sesuai sgt penting... korang maki hamun dia nanti lagi lost la budak tu... Kehidupan sekarang ni dah semakin mencabar terutamanya pada generasi2 baru lahir ni....dengan pengaruh yang gila babeng bersepahan sana sini..serius bahaya... sekali terhanyut..hancuss... *jelas pendidikan agama sangat nting dlm mendidik*

So takmo dah sembang2 pasal dia na... kesian mak ayah dia nak tanggung malu.... anak2 yang cari penyakit mak ayah pulak kena tanggung maluw.. nak buat mcm mana..mak ayah busy sgt cari duet utk keluarga... =P

p/s: nasihat & bimbingan adalah jln yang terbaek!

+biarjasajadikenangan+

5 comments:

Anis izyan Abd Rahman said...

ramai la org perihatin kan die ~

Nurul Amelia said...

yupp..dh2 la 2 share link 2 n jdikn port mencaci..byk lg pndekatn len kalo btol2 nk mnsihati or tlg dak 2..gerun dgn dunia skrg...hurm...

Bally Da Shoe said...

anis: huhu trmsuk sy... =P bdak 2 msti slap cri kawan kn... huhu

amelia: hoho mmg seram...silap sket habesss~

Lyn Zulfa said...

kesian giler kat juliana evans. xpasal2 dye pon dikaitkan skali..pikir2 lwk pon ada.ahaha

MIERA said...

sebab satu entry, femes tibe2.. Nice one, u r rite.. nak naasihat, kne la dgn care y berhikmsh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...