Rumah 'burung' | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Monday, June 20, 2011

Rumah 'burung'

Bila dah takde bend nak buat....

bosan2 lepak memalam takde benda nak buat membuatkan aku gatal ketuk2 kekunci kibod cuci2 mata dekat gerai pakcik gugel. Aku tertarik ja dengan satu gamba ni...


kiyut tak sarang burung ni.... ini dipanggil Nestrest iaitu kerusi rehat yang bagi aku giler gempak hasil rekaan Daniel Pouzet dan Fred Frety. Infonya di sini. Ini sarang kalau gantung dekat pokok belakang rumah aku, boleyh konfius burung..

Sapa2 nak kasik hadiah besday sarang burung ni dekat aku.... =P huhu sayangnya aku tak jumpa pulak info pasal pasaran barang ni dekat Malaysia... Kalau ada serius aku nak sebijik!

p/s: manusia pun dah bosan dengan habit manusia...nak jadi burung la pulak =P

+biarjasajadikenangan+

3 comments:

kingMidas said...

aku pun nak satu lah.... bley bli katne?

Amelia Ahmad said...

wow..unik gler....nk jgk satu..kt ngara mne de bnda ni??

Bally Da Shoe said...

jom pakat2 cari sarang burung~ ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...