Loceng Aiskrim... | Bally.Da.Shoe

Sunday, January 9, 2011

Loceng Aiskrim...

[Ni jam pakcik google... Aku pinjam jap]

Semua orang sibuk cakap facebook nak tutup...ada jugak yang cerita pasal AJL bagai...Asal aku apa pun tak tahu.... Aku bukan lagi katak bawah tempurung...tapi katak purba bawah tanah... Takpelah esok2 aku baca paper banyak2... ada sapa2 nak kasik tv dekat aku?? angkat tangan pelisss...jgn malu2

Lama dah tak update blog... faham2 sangatla sem baru baru seminggu. Banyak benda yang nak kena set-up balik... bilek, barang2 setor budak2 ni, lagi nak sesuaikan diri dengan jadual... memang habeh berterabur.... padan la dengon blog yg bersawang neh...

Aku sebenarnya brmasalah. 2 hari lepas aku jalan2 dengan member aku [Dewa]. Memandangkan membe aku banyak beli barang aku pun terasa nak beli satu... aku takde benda nak beli so aku beli selipar dengan jam loceng (O-O). Jam tu murah ja tapi agak comel la... bulat2 macam kueh dorayaki... Apa yang menjadi masalahnya... sejak beli jam tu dah 2 malam aku mimpi makan aiskrim. Ada ja apek yang sibuk nak juai aiskrim dalam mimpi aku... Naseb tak juai air tebu. Kalo tak basah jugak katil aku malam tu~ tak pasal2 kena usung tilam g tandas...

p/s: Apa rasanya makan aiskrim dalam mimpi ~

+biarjasajadikenangan+

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...