Semua yang feberet2 sahaja! | Bally.Da.Shoe

Wednesday, August 1, 2012

Semua yang feberet2 sahaja!

Dah lama tak sembang pasal diri sendiri. Kata personal blog tapi sembang pasal alam sekitar saja. Hahaha sorry i can't help that. it live in my veins. Aku perasan selalu dengar orang gosip2 pasal peberet masing2... Err tak matang langsung gosip, macam budak dajah nam ( Darjah 6).

Aku pun nak gosip..**padahal tak tahu nak tulis apa** huhu dah terlintas... tulis je lah. Hmmmm okeh semua pun pasal feberet ^^, Apa yang aku paling suka. hmmm~ mana nak mula..

Minuman. Aku paling suka minum limau ais. Sampai panas telinga lah ceritanya. Mak aku pun dah bosan nak beleter sebab aku tetap akan oder "bagi saya limau aih"


Genre Cerita. Aku suka cerita2 yang tak logik akal. yang auta sangat. Sebab aku kagum macam mana manusia boleh berimaginasi~ waww~ Harry Potter salah satu feberet aku lah... kelas kau jah~


Genre bahan bacaan. Aku baca ja semua benda asalkan bukan nombor.. hiu hiu aku takut nombor. But but but feberet aku adalah bacaan berkaitan sejarah. Aku pun tak tau kenapa aku suka sangat sejarah **dalam kelas sejarah menguap ja** Aku seronok layan buku2 hikayat, cerita2 sejarah lama, buku teks sejarah.. er.. er... ye ke?


Jenis riadah. Dulu aku suka jogging. tapi sekarang aku dah beralih pada riadah berenang. Meskipun begitu... aku tetap jogging jugak kadaang2... **meskipun? tak tahan XD** Bagi aku renang osem sebab kita tak sedar yang kita dah bakar banyak kalori... hehe dan sukan ni menggunakan keseluruhan otot badan. *ilmiah sangat~* tapi...tapi... sebnarnya aku apa sukan pun tak tau main. itulah hakikatnya =(

Binatang. Aku suka katak and do i need a reason for everything that i like. *omputeh la pulak* Sebab katak mata bulat ada kaler2... haha kodok? kodok kureng~ Ce tengok... inesen gila katak ni.

Motor. Aku dah lama idam2 makhluk ni. Orang datang layang superbike pun aku tak cair lagi. Tapi ini... vroom vromm!! **speechless** haha aku suka hutan... mungkin tak salah kalau aku suka motor ni kan.

Kenderaan. Ini lejen~ Aku dari masa sekolah lagi teruja nak memiliki van wolkwagen ni. In fact, masa sekolah menengah pun aku naik van. tapi rembat van bapak aku la. Sebabnya aku suka travel dengan member2. Bila nak ke mana2, kalau boleh aku nak bawak semua. tak tercicir sorang pun. Jadi aku memerlukan kenderaan yang ada lebih tempat duduk ^^, kan~


Rumah. Aku suka rumah macam kat atas ni. Ini bukan bermaksud aku suka duduk dalam hutan. Nanti takdak awek nak kat aku pulak. Aku suka suasana rumah yang macam ni. Tenang ja. So moh le kita tanam pokok banyak2 biar kita tenang. iklan kementerian sumber asli dan alam sekitar. sekian.

p/s: maaf takdak input apa2 pun dalam entri ni 

+biarjasajadikenangan+

2 comments:

eszyamin said...

eh btw, rumah yg ko suka kt dlm gambar tu rumah aku lah..haha..tipu jer..

wei aku pcy ko dh pegi sekeping serendah tu kn? aku malu wei, aku org serendah tp aku x penah pgi pong..aku pon x tau kt mana tmpt tu..bawak aku wei..

Bally Da Shoe said...

haha ak pun x pnah pi pun.. kononnya tu banglo yg disewakan,,, mcm homestay... ada peluang nanti ak nk pi sana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...