Terima kaseh sebab rogolkan~ | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Sunday, July 4, 2010

Terima kaseh sebab rogolkan~

Aku masih tidak faham....mengapakah manusia masih berterima kasih selepas kesayangnnya dirogol... Apakah ini budaya masa kini atau lebih mudah dipanggil budaya masyarakat moden.Mangsa rogol hanya mampu diam tanpa sepatah bicara dikala orang kesayangannya mengucapkan terima kasih atas kekejian yang dilakukan...


Tatkala ia dirogol rakus, kesayangannya cuma :


Lihat perogol sambil menghadiahkan senyuman

Buat-buat macam takde apa yang berlaku dan bersiul ala2 brader macho mengorat awek

Melihat aku dengan muka inesen...

Mengucapkan terima kasih kerana telah merogol kesayangannya

Antara mereka2 yang terlibat :
[Orang kesayangan mangsa rogol]












[Saksi kejadian]












[mangsa rogol]











[perogol] - **tiada dalam koleksi**

Ceritanya bermula :
Tuan Motor : Bang, minyak 4 hengget

Aku: Nah singget bagi cukup 5 hengget
Tuan Motor : ok bang, 5 hengget la

[upacara isi minyak]

Tuan Motor : dah penuh... henjut sikit

tetiba brader tu datang henjut motor dari belakang [rakus betol]
Motor dihenjut sampaila minyak turun...

[selesai isi minyak]

Tuan Motor : Trima kaseh bang!!

Aku : Moto hang kena rogol pun hang ucap terima kaseh ka...HAHAHAHA!!!


Moralnya: Melayu kita baik.... Budi bahasa budaya kita ^_^
+biarjasajadikenangan+

4 comments:

kerangRebus said...

memg shiut tol si mangsa ni diam je..xpatut..memg xpatut..ahaaa

alep said...

sila tukaq pic pelis. apa boh gmaq sniri yg nsem tp gmaq kwn buh hat huduh. hahah

dolce_afend said...

suspen gler bca entry nie...ade logik....lol

Bally Da Shoe said...

kerangrebus: haha moh kta p tangkap proGOL tu huhu :P
alep: ko xrsa bsalahka biaQ moto kna rogol...ishk2 hahaha
dolce: haha kalo ko tgk msti ko gelak... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...