33 Fakta tentang lelaki | Bally.Da.Shoe

Saturday, July 24, 2010

33 Fakta tentang lelaki

Sungguh aku x tipu
Si gadis pasti akan bacanya

Percaya ka dak [tidak versi kedah]... pikiaq ambek la... ^_^

1. Lelaki lebih suka pada Gadgets & Motor lebih dari seorang gadis.

2. Lelaki tak tengok sangat gadis2 cantek. Mereka lebih memilih perempuan yang rapi.
[Cantek sangat satgi semua orang minat]

3. Lelaki benci berpura-pura. [ tak yah susah2 nak jadik orang laen.... just be yourself]

4. Bila seorang lelaki mengatakan dia tidak mengerti, itu hanya bererti kamO tak berfikir dengan cara dia.

5. Lelaki mungkin berpura2 sepanjang hari tapi sebelum dia pergi tidur, dia akan fikirkan gadis yang dia benar2 ambil peduli.

6. Bila seorang lelaki betul2 menyukai si gadis, dia tak peduli dah ciri2 buruk gadis tu
[ masa tu kentut pun wangi~]

7. Lelaki jadik gila bila berdepan senyuman si gadis. [so kurangkn senyum anda...HAHAHA]

8. Lelaki akan buat apa saja hanya untuk dapatkan perhatian si gadis itu.

9. Apabila kamO menyentuh hati seorang lelaki, dah tak boleh patah balek dah... [hati2 si Gadis]

10. Ketika si gadis berkata "tidak", lelaki mendengarnya sebagai "cuba lagi esok"....
[ ^_^ betoi baq hang]

11. KamO harus beritahu si lelaki apa yang kamO inginkan sebelum lelaki tu dapat mesej jelas.
[xpaham, mungkin maksud dya, kasi tau sebelum dia taw dari org laen]

12. Lelaki cinta ibu mereka. [ 110 % tepat] ^_^ sy anak ibu~

12. Seorang lelaki akan mengorbankan wangnya untuk makan siang hanya untuk mendapatkan Si Gadis beberapa bunga mawar.

13. Lelaki sering berfikir tentang gadis yang menyukainya. Tapi ini tidak bererti lelaki itu gadis itu.

14. KamO tak akan pernah faham lelaki kecuali kamO mendengar ia...

15. Jika seorang lelaki mengatakan dia mencintai kamO sekali dalam seumur hidup, dia serius

16. Berhati-hati. Lelaki boleh menyebarkan gosip melalui setengah dari muka bumi lebih cepat berbanding kanak2 perempuan dapat lakukan. [yakah ? ]

17. Seperti Hawa, gadis adalah kelemahan lelaki.

18. Lelaki sangat terbuka berkaitan diri mereka

19. Adalah bagus untuk menguji lelaki dahulu sebelum kamO percaya padanya. Tapi jangan biarkan dia menunggu terlalu lama.

20. Lelaki benci kalau pakaian mereka kotor walaupun titik kecil.
[Uish...xda la sampai mcm tu...]

21. Lelaki betul2 mengagumi Si Gadis yang mereka suka walaupun gadis tu tak cantik sangat.
[suam2 kuku pun kagum!!]

22. Jika seorang lelaki menceritakan tentang masalahnya, ia hanya perlu seseorang untuk mendengar. KamO tak perlu memberi nasihat ... [Bally setuju ini]

23. Tindakan biasa yang membuktikan bahawa lelaki itu menyukai anda adalah ketika dia
menyakat anda.

24. Lelaki menyimpan rahsia yang kamO ceritakan padanya.

25. Lelaki terlalu banyak berfikir.

26. Imaginasi lelaki tak terhad.

27. Ketinggian kamO tak penting sangat bagi seorang lelaki tetapi berat kamO ya...

28. Lelaki cenderung terlebih serius dengan hubungan mereka dan cenderung bersifat ingin memiliki. So watch out gadis2! [niat dya baek~ tapi cara mungkin salah]

29. Lelaki lebih banyak bercakap daripada kanak2 perempuan terutama ketika topik mengenai gadis2. [nama pun laki]

30. KamO boleh mengatakan seorang lelaki mempunyai niat baik bila kamO lihat dia berdoa.

31. Jika seorang lelaki kata anda cantik, lelaki itu suka pada kamO.

32. Lelaki benci gadis yang keterlaluan (overact)

33. Lelaki mencintaimu lebih dari kau mencintai mereka JIKA mereka serius dalam hubungan anda.

Semua ni masuk akal kan?

P / S for gadis: Untuk gadis2 yang betul2 memahami lelaki
P / S untuk lelaki: Untuk lelaki supaya mereka lebih tahu mereka

+biarjasajadikenangan+

4 comments:

Mizah Adam said...

i dont know about guys much.. tp yg pasti num 22 tu betoi...

num 27.. iyakah?? haha~

mohamadfbi said...

lelaki akan diam kalau dia merajuk

Bally Da Shoe said...

Mizah: huhu xdinafikan...hehehe
fbi: ye ke?

misSbLurRy said...

no 7. mcmane klo da mmg sifat dia suka senyum..herm....

no 9. hurm,,,,

no 12. pembaziran,,,baik bg choc..leh mkn

no.15...gosh sgt bhaya

no 22. owh ye ke?abes nak comment sikit pon xleh eh

no 27. opsss issue sensitif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...