Oli oliday~ | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Tuesday, November 17, 2009

Oli oliday~


Smester break!!!

Cuti dh bermula bila exam dah habes
Yehuu~ 3sem lagik 2 finish my degree...lalala
Takde bende nk cerita sebenanya...
sebab tu jarang update...
Tapi baru2 nih ada kes jadik dekat aras ku. 2 hari lagi nk cuti kecurian mnjadik2...
Biasa la tu, syaitan2 semua jadik miskin hujung2 sem nih.... Tapi yg menyedihkan aku ni sebab kawan sndirik yang curik brg membe snirik... Dah la aku benci org curik2 ni, tambah pulank dgn "tikam belakang". Memang sial la. Aku malas nak buruk2kan sebab membe snirik... So korang pliss la, jgn kianat membe2 korang. Sekali buat taik~ sampai mati org tak pcaya dah... So epy oliday korang...enjoy truss~

p/s: Jangan mencurik, jangan tikam belakang &sayangila membe2 anda...hahaks~


+biarjasajadikenangan+

2 comments:

::NICE::rar:: said...

so, bally cuti sem ni p mana? x kan balik aloq staq saja?

Bally Da Shoe said...

huhu yup....kne buat plan dulu baru leh g jln...hihi jom cuti~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...