Bila salah jadik betol | Bally.Da.Shoe

Thursday, September 10, 2009

Bila salah jadik betol



Pagi neh aku g kelas kuanti. Dr K ada prbincangan Lab report. Habis melimpah2 stress aku pagi neh. Berbulu semacam dah aku rasa. Kalau tak sebab awek cute ada kat sebelah dah lama aku blah~. Tapi piker-pikir balek ada juga untung sebab aku ada pembetula 1 markah. RA panggil nama sebab nk ambek markah. Semua orang g kasi markah dekat dye. Sadin ja diorang tambah markah banyak2. Yang salah pun tambah markah. Aku dah panas tahap gaban dah. Sampai turn aku, aku pun ckap ada pmbetulan 1 markah. Dia check paper aku tgk betul ke tak… Perghhh~ molekul bengang dh rancak berjoget sudeh~. Cilakak, budget muka aku penipu kot…. Org lain sadin ja tambah markah, main sebat mulut ja kertas haram tak bawak… Mentang2 la aku tak femes. Membe aku siap dapat fullmark lagi…. HAHAHAHAHA~ Bila tengok range markah lepas diedit, Nampak mcm aku paling bangang dapat markah 6 dengan 7. Orang lain sebat 9-10…. Asal ko tak kasi 15/10 ja. Buget gud gud plak. Aku buat derk ja lpas tu blah. Itu lah serpih cerita2 malang aku kat fakulti. Naseb bila tak femes!

p/s: Hidup ni memang tak adil. Ada yang menindas dan ditindas dan lagi malang bila yang ditindas tu adalah aku….

+biarjasajadikenangan+

6 comments:

Shafri said...

hehe.. kt universiti.. besa laa.. kna pandai cari peluang.. klu x.. smua peluang dh kena sebat ngan org laen.. wakakka.. oit.. bila cuti??

Bally Da Shoe said...

17 neh ak balek...sadis gla ak x brposa lg kt qumah, ank blek bla???

akumanusiabiasa said...

ala rilex la adat duk kat u macam 2 la!rilex k!tumpu kat study 2 yg penting skali!!!hhahahah.........

::NICE::rar:: said...

balik kg dgn apa?

pudding pie said...

lec pilih kasih kew??
biase la tu
lec kitorg plak srict bila menanda
huhuhu
mse last sem takde spe dapat A
utk subjek tuh

Bally Da Shoe said...

haha lcterer ok, pmbantu dye plih kaseh sket...hahaha abaikan.... hoho nice ak balek dgn keto.....knpe? huhu okeng maknusia....study2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...