Kusut salah semalam... | Bally.Da.Shoe

Sunday, September 2, 2012

Kusut salah semalam...

Hari semakin berlabuh di muara sana.. Menandakan saat alam mahu beristirehat dan aku...

Aku menyarik-nyarik di halaman, mencari lembaran kosong yang masih sudi mendengar rayuan hati dan runtunan jiwa yang hampir kering.

Dalam menelusuri beting-beting kehidupan.. Manusia tidak lepas dari kenangan lalu yang merantai rasa resah dan gundah.. Membuatkan kita tertambat dengan perasaan kecewa dan amarah!

Semakin ingin diputuskan rantainya.. Semakin kusut dan berselirat, menjerut hingga sukar bernafas.

Apa akan ada yang sudi membantu aku merungkai kekecewaan ini ?

p/s: mungkin aku mengukir dalam cara aku yang tersendiri... Mungkin mual dibaca.. Mungkin sukar difahamkan.. Namun begitulah apa yang terbuku dihati.... Berserabut dan berselerak...

+biarjasajadikenangan+

1 comment:

Unknown said...

salam..

hye..life is like our heartbeat..have up & down..if its w/o a rhythm means u r dead..
it just a bad day not a bad life~ =)
Allah always wif us~
share wif HIM.. its a good therapy though. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...