Bila Udin = Tarzan~?? | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Thursday, October 8, 2009

Bila Udin = Tarzan~??

Lama giler dh aku nak menulis. Keje banyak betol... Sebenarnye aku takde idea sangat nak kasi semak kat sini. Tapi rasanya kena tulis jugak....2 hari lepas aku pegi mkn dekat padang dengan member2...Agak sebal jugak dengan brader ambil order kat situ. kuku panjang dah mcm pontianak salah jantina dah dengan rambut serabai stok matpit gian. Sejam lebey jugak aku tunggu baru dapat order...mungkin sebab aku kuat mengutuk dye kot... haha abaikan itu, malam tu lpas je makan aku terus je pegi rembat naik mesin jogging kat bilik sebelah... feh malam tu dah mcm nak mati dah bila tiba2 aku sesak nafas...baget fit la kononnya... Tapi ni pun bukan crita utama aku sebenarnya...disebabkan kesesak nafasan tu maka aku tertido awal malam tu...nak dijadikan cerita malam tu aku bermimpi....Fuhhh trill jgak mimpi aku tu, dah mcm kena kejar angjing sawan dh jantung aku vibrate.
Crita dye mcm neh....once upon a tyme~~ZASS!!

Aku pergi isik minyak dekat satu station minyak dekat tepi hutan lepas balek dari kelas. tah dtg mana stesen minyak tu pon aku tak tau sebab dekat U aku xde stesen mcm tu. Masa tu aku dengan member aku Udin(ritauddin)...asall la dye plak yang muncul dlm mimipi aku...hmmm. masa aku park moto nak isi minyak, tetiba Dr. ak berenti Kereta dye dkat pump sebelah...Aku siap hafal lagik plate no dye BJA 343 BMw...cuma kaler jer lain. Aku ngan Udin pon lepak sembang2 dgn dye baget nak bodek markah lebeh...hahaha Bangla stesen minyak minyak tu dah berasap dah dengan kiteorang. Muka dah stok xpuas hati...so aku pump pegi la bayar duit minyak lpas tu g kat pump nak isi minyak... Sentap btol aku tgk pump minyak tu takde pump(wayar nak isi minyak). So aku pon tari pump sebelah. Suddently yg tiba2 dan xsengaja wayar pump tu putus, minyak dah melimpah2. Dr aku selambe je hisap rokok puntung taruk dekat lantai... tErBaKar lohhh~... Aku pun larik g dekat loji mende tah dekat belakang stesen. dengan gaya arnold susahnakeje kena kejar predator aku pon terjun dalam logi tu,Dengan harapan takde api dekat situ. Sangkaan aku meleset la bila tetibe je Api dah ada dkat atas tasik...
Bila aku naik jer, Pedihnya kulit tangan dengan badan aku terbakar...Siksa woh....Aku berani bet la tubuh aku masa tu mesti ketar-ketar mcm kena elektrik 2400Volt. Dalam masa timbul2 tenggelam tu udin bergayut mcm tarzan terus sambar aku keluar dari kolam...(aku sampai sekarang tgh bayang mcm mana la udin buat semua tu) hmmmm.... Dye terus kasik aku selimut tebal lpas tu kiteorang lari keluar dari situ... Lpas tu bomba datang dan padamkan api.... 3 tekorban dalam kejadian tu. Motor aku, kojek(udin naik), dan BMW Sejibik.... Tapi pikir2 balik mamat bangla stesen minyak tu dah xde lpas tu...hangus jugak rasanya. Itu la crita aku isi minyak masa tidur~

p/s: tido basuh kaki~

+biarjasajadikenangan+

5 comments:

akumanusiabiasa said...

erm......nak buat lawak ka?

pakudinding said...

erk~
babik~
camne aku leh masuk mmpi kaw??
aduh~
jadik tarzan lak tu~

pudding pie said...

kehkehekeh..
mcm2 la mimpi nie
merepek gaban pun der

lenkali bce doa sblm tido la bro!

dieya said...

huk alo...sabo je la..name pon mimpi kn..

Bally Da Shoe said...

yup....seriua jer terus neh....ak bangun ja terus tulis, Takot Lupa...hehhe nanti kalo ak mimpi ak tulis lagik~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...