Dulu Mama Cakap... | Bally.Da.Shoe

Rakan BlogKu

Monday, August 3, 2009

Dulu Mama Cakap...


Dulu mama cakap,



mama cakap jangan makan biji buah. masa tu aku maseh kanak-kanak kecil yg tak mengerti apa pon. Masa tu aku tgh makan jambu batu. Mama bilang jangan makan biji buah tu. Kalau makan biji nanti pokok tumbuh dalam badan. Haha ak pon percaya mati-mati masa tu, Eh macam mana la kalu pokok keluar ikot hidung.. Wakakaka kelakar btol....Bila besar baru ngerti....



p/s: Kalau makan biji buah...Boleh mengakibatkan apendix bengkak...Sangat merbahaya. So jgn mkan biji ek...biji cili pon x boley...

+biarjasajadikenangan+

5 comments:

nizah said...

cek stdy lg lor....cek pn pnin taw...tmbh lg sem atas2 ni....akaun gak ek...ktne?

Husnibaby:My Emancipation said...

kalo telan biji durian, pastu pokok durian tumbuh..huhuhu, mmg menarik..

Ash said...

hahah..lawak giler apa mama kamu bilang. tetiba rasa nak bayangkan macam mana org tumbuh pokok jambu batu kat badan..keh3

Jard The Great said...

samalah.. mak pon ckp camtuh kat aku... tp aku ttp makan biji buah tembikai.. ehehe..

salam singgah dari ku.. ;p

miss said...

appendicitis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...